Nejčastější otázky a odpovědi / FAQ
Odpověď
Licence ANALYZERu stojí na první rok uživání 2.420,-- Kč pro iOS ( pro Android 3630,-- Kč ) včetně DPH, tj. cca 200 Kč na měsíc. To je pro představu dokonce méně, než kolik poradce zaplatí za papírové analýzy nebo stejné jako cena statické prezentace poradce, kterou je možno využít od centrály.
Odpověď
Kliknutím na koupit přímo na mobilním zařízení se Vám spustí instalace aplikace QFix Assistant. Jedná se o průvodce instalací, který Vám pomůže s celým procesem nákupu, včetně platby a aktivace.

Jelikož jsou platby párovány manuálně, může aktivace trvat několik hodin, výjimečně 1-2 pracovní dny.

Odpověď
Tyto prostředky primárně směřují na provozování infrastruktury, která je potřebná k fungování aplikace. Tzv. middle server zprostředkovává kontakt mezi iPady a rozhraním centrály, které umožňuje generování pdf dokumentů a zápis dat do FiPu. Tento middle server data pouze zpracovává a posílá dál, nikoliv shromažďuje a ukládá.
Odpověď
Akutálně jsou plně podporovány všechny iPady od 2. generace (iPad2) se systémem iOS 8.1 nebo novějším. Počítáme mezi ně jak iPad, tak iPad Mini a samozřejmě iPad Air.
 
ANALYZER je take možné nainstalovat na iPady se starším operačním systémem (od iOS 5 do iOS 7), nicméně tyto konfigurace nejsou oficiálně podporované. Ujistěte se prosím před kontaktováním podpory na adrese analyzer@qfixsolutions.cz, že máte nainstalovanou nejnovější verzi iOS.
 
ANALYZER lze omezeně provozovat i na iPadu první generace (iPad 1), nicmémě vzhledem k tomu, že zařízení již není podporováno ani výrobcem (Apple) a nejnovější verze operačního systému k dispozici je iOS 5.1 - nemůžeme garantovat jakoukoliv funkčnost. Zařízení také nemá fotoaparát, některé funkce (například focení dokumentů) nebudou k dispozici. Jelikož je mezi uživateli ANALYZERu těchto zařízení méně než 0.5 procenta, nebude zařízení vůbec podporováno od ANALYZERu verze 3.0 plánovaného na jaro 2014.
 
Pro komfortní používání tedy doporučujeme iPady 2. generace a výše aktualizované na iOS 8.1 nebo novější.
Odpověď
Z našeho testování můžeme doporučit zařízení Samsung Galaxy Tab 3, Lenovo Yoga Tablet. Z vyšší kategorie (jak výkonem, tak cenově) např. Sony Xperia Tablet Z.
Obecně doporučujeme, aby tablety splňovaly tyto minimální parametry:
  •  displej alespoň 8” (ideálně 10" a více)
  •  rozlišení min. 1280x800
  •  alespoň 1 GB RAM
  •  OS Android 4.1 a novější
Odpověď

S ročním jubileem máme možnost bilancovat a přemýšlet, kam celý systém posunout dál. Když jsme stáli na začátku celého projektu, velmi těžko jsme si dokázali představit, že bychom dostali ANALYZER tak rychle do stávající podoby. I přes realizaci všeho, co jsme výše uvedli, bychom rádi zachovali stávající licenční cenovou politiku. A protože prvním z Vás již budeme obnovovat licenční certifikáty (u některých jsme to již udělali), chceme Vám představit cestu jak zachovat ANALYZER dostupný všem poradcům a zároveň nebýt nuceni snižovat tempo jeho dalšího vývoje a vylepšování.

Vše výše zmíněné se odvíjí především od propagace ANALYZERu ve firmě jako nástroje na elektronickou analýzu a sběr dat, a z toho pramenícího podstatného ukazatale: počtu uživatelů. Abychom byli schopni udržet obnovovací poplatek na 50% pořizovací ceny licence (1.000 Kč + DPH, tj. 1210, Kč), což byl a je náš dlouhodobý cíl, potřebujeme Vaši marketingovou podporu, kterou ale budeme díky tomu schopni ocenit. Co to znamená?

Pro prodloužení licence na další rok zašlete částku 1.210,-- Kč na účet 2106034240/2700 s variabilním symbolem ID poradce (na což Vám samozřejmě vystavíme fakturu).

Odpověď
Ano, ANALYZER je možné používat plně offline. Jen aktivaci je potřeba udělat s připojením na internet (zabere pár sekund). Pochopitelně budete potřebovat připojení k internetu k nahrání analýz do FiPu.  
Odpověď
Ano, podporujeme bezplatně jednu změnu zařízení ročně. Pro převod licence je nutné UDID, které zjistíte z QFix Assistanta. Další změna je vzhledem k administrativní náročnosti zpoplatněna poplatkem 300 Kč. Licence na předchozím zařízení poté zaniká. 
Odpověď
Pro změnu informací v profilu kontaktujte technickou podporu na adrese 
Po potvrzení změny otevřete dialogové okno nastavení poradce (kliknutím na tlačítko s Vaším jménem vlevo nahoře na stránce s přehledem analýz). Dále stiskněte tlačítko aktualizovat (opět vlevo nahoře na otevřeném dialogovém okně "Nastavení poradce") a autorizujte se svými přihlašovacími údaji do FiPu. ANALYZER by měl "natáhnout" nová data.
Odpověď
ANALYZER je aplikace pro tablety se systémem iOS a Android, určená k prezentaci a sběru dat u klienta v elektronické podobě. To vše velmi uživatelsky zajímavou formou s možností využití interaktivních grafických obrazovek a zápisu shromážděných dat do FiPu. ANALYZER je vytvořen a spravován pro společnost ​Partners Financial Services, a.s. společností ​QFix Solutions s.r.o a je zpoplatněn.

Anakin je aplikace pro zařízení s operačním systémem Microsoft Windows (PC i tablety) vyvíjená a provozovaná Centrálou Partners. Anakin také obsahuje prezentační část (odlišnou než ANALYZER) plus umožňuje i vyplnění “formulářové” části analýzy a její zápis do FiPu. ANAKIN je k dispozici každému poradci a manažerovi bezplatně v rámci provizní marže centrály.
Odpověď
Pokud Vaše zařízení splňuje minimálně požadavky výše, obecně lze říct, že ano. Nicméně vzhledem k množství (tisícům) zařízení různých výrobců a pochybných kvalit, nelze obecně garantovat bezproblémovou funkčnost na každém zařízení.
 
Doporučujeme všem uživatelů OS Google Android aktualizovat zařízení na nejnovější podporovanou verzi.
 
V případě dotazů se můžete obrátit na naši e-mailovou podporu na adrese . Oceníme také zpětnou vazbu na to jak ANALYZER funguje zrovna na Vašem zařízení.
Odpověď
Pokud chcete svému nováčkovi nebo kolegovi z týmu pomoci začít pracovat s ANALYZERem, stačí když tento kolega z Vašeho iPadu prostřednictvím aplikace QFix Assistant zrealizuje objednávku na své jméno a osobní údaje.
  • objednávkový systém zjistí, že objednávka odešla z již aktivovaného iPadu a Vašemu kolegovi vystaví pro Vaše zařízení platný certifikát pro jeho jméno, aby jej mohl obratem začít používat,
  • tento certifikát bude platný po dobu jednoho měsíce od jeho vygenerování,
  • po uplynutí tohoto měsíce má Váš kolega tři možnosti:
  1. ANALYZER přestane po zneplatnění certifikátu používat,
  2. uhradí standardní licenci, načež mu bude certifikát prodloužen o dalích 11 měsíců na období jednoho roku od začátku používání a bude ANALYZER dále používat na zařízení společně s Vámi,
  3. uhradí standardní licenci, koupí si svůj iPad a my mu tuto licenci na nový iPad bezplatně převedeme.

 
Odpověď

1. Synchronizujte zařízení s iTunes

Informace o pádech aplikací jsou vždy okopírovány při synchronizaci zařízení s iTunes. Připojte zařízení k počítači, zapněte iTunes, spusťte synchronizaci a počkejte dokud se nedokončí.

2. Získejte log

Mac

  1. Otevřete Finder. (například pomocí Doku)
  2. Klikněte na Otevřít v horní části obrazovky (menu bar) a vyberte Otevřít složku....
  3. Zadejte ~/Library/Logs/CrashReporter/MobileDevice/
  4. Otevřete složku s názvem vašeho zařízení.
  5. Otevřete složku s názvem Retired.
  6. Najděte a okopírujte všechny soubory začínající Analyzer například na plochu.
  7. Přidejte všechny soubory jako přílohu do mailu.

Windows 7 / 8

  1. Otevřete jakékoliv okno Windows Explorer. (ikonka Počítač na ploše, Start -> Počítač)
  2. Klikněte do adresového pole v horní části okna.
  3. Napište %appdata% a stiskněte Enter.
  4. Navigujte se do složky: Apple computer > Logs > CrashReporter > Mobile Device
  5. Otevřete složku s názvem vašeho zařízení.
  6. Najděte a okopírujte všechny soubory začínající Analyzer například na plochu.
  7. Přidejte všechny soubory jako přílohu do mailu.

3. Soubory pošlete na email  

Odpověď

Analýzu a její stav si můžete ověřit ve FiPu v tabu  Nástroje->Elektronická analýza . Zde naleznete všechny analýzy odeslané elektronicky a jejich stavy, případně důvod proč nebyly zapsány do FiPu. SMS kódy a PDF formuláře generuje server centrály Partners.

Pokud nemůžete najít analýzu ve FiPu, zkuste zkontrolovat následující skutečnosti:

Všechny elektronické analýzy se do FiPu ukládají ve tvaru  E-analýza Jméno Příjmení . Pokud nebyl klient v analýze sám, je možné, že druhá osoba v analýze stále nepotvrdila analýzu elektronicky (k zapsání do FiPu je potřeba autorizace všech osob starších 18 let). Je potřeba si dát také pozor na to, aby v případě opakovaného odeslání analýzy oba klienti potvrdili stejnou analýzu.

 
Odpověď
Nastavit důvěryhodnost aplikací od naší společnosti můžete přes Nastavení -> Obecné -> Správa zařízení. Vyhledejte v seznamu položku QFix Solutions s. r. o. a potvrďte aplikaci jako důvěryhodnou.